BIP
Grafika BIP
Strona główna/Menu Podmiotowe/Działalność GUP/Polityka Jakości - Misja Urzędu

Polityka Jakości - Misja Urzędu

Dyrektor Gdańskiego Urzędu Pracy sformułował cel nadrzędny, Misję Urzędu i zadeklarował swoje zaangażowanie w jej realizację oraz określił formy nadzoru i koordynacji całego systemu.

„Pomagamy zatrudnić pracowników.”

Realizacja Misji, zgodnie z przyjętym system zarządzania, odbywa się poprzez:

  • umacnianie wizerunku Urzędu jako instytucji pełniącej służbę publiczną, przyjaznej Klientowi,
  • załatwianie spraw w terminach i trybach określonych przepisami prawa i obowiązującymi procedurami,
  • doskonalenie warunków organizacyjnych i technicznych obsługi Klienta,
  • zapewnianie sprawnego przepływu informacji wewnątrz organizacji,
  • ulepszanie standardów obsługi w celu uzyskania maksymalnego zadowolenia Klientów i pracowników,
  • doskonalenie kwalifikacji oraz umiejętności pracowników,
  • utrzymanie i doskonalenie zintegrowanego systemu zarządzania poprzez prowadzenie bieżącego monitoringu i doskonalenie procesów.
  • Integralną częścią przyjętej misji jest polityka jakości.

Nadrzędny cel Gdańskiego Urzędu Pracy to dążenie do maksymalnego zadowolenia klientów poprzez życzliwość, zaangażowanie i skuteczność.

GUP wykonując zadania samorządu powiatu, kieruje się przede wszystkim służebną rolą Urzędu. Zasada służebności i pomocniczości jest realizowana zarówno wobec osób bezrobotnych i poszukujących pracy jak również pracodawców i innych partnerów rynku pracy.

Jesteśmy pierwszym powiatowym urzędem pracy w kraju, który wdrożył system zarządzania jakością i uzyskał Certyfikat Jakości ISO 9001 (21.03.2003 r.)

Certyfikat

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
BIP Gdański Urząd Pracy
Pierwsza publikacja
IntraCOM.pl Katowice 2020-09-17 10:54
Aktualizacja publikacji
Kunicki Krzysztof 2024-04-04 10:29
Wytworzenie publikacji
Iwaszkiewicz Łukasz 2024-04-04 10:29
Zatwierdzenie
Krzysztof Kunicki 2024-04-04 10:29
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
95
do góry