Polityka Jakości - Misja Urzędu
Dyrektor Gdańskiego Urzędu Pracy sformułował cel nadrzędny, Misję Urzędu i zadeklarował swoje zaangażowanie w jej realizację oraz określił formy nadzoru i koordynacji całego systemu.
„Pomagamy zatrudnić pracowników.”
Realizacja Misji, zgodnie z przyjętym system zarządzania, odbywa się poprzez:
- umacnianie wizerunku Urzędu jako instytucji pełniącej służbę publiczną, przyjaznej Klientowi,
- załatwianie spraw w terminach i trybach określonych przepisami prawa i obowiązującymi procedurami,
- doskonalenie warunków organizacyjnych i technicznych obsługi Klienta,
- zapewnianie sprawnego przepływu informacji wewnątrz organizacji,
- ulepszanie standardów obsługi w celu uzyskania maksymalnego zadowolenia Klientów i pracowników,
- doskonalenie kwalifikacji oraz umiejętności pracowników,
- utrzymanie i doskonalenie zintegrowanego systemu zarządzania poprzez prowadzenie bieżącego monitoringu i doskonalenie procesów.
- Integralną częścią przyjętej misji jest polityka jakości.
Nadrzędny cel Gdańskiego Urzędu Pracy to dążenie do maksymalnego zadowolenia klientów poprzez życzliwość, zaangażowanie i skuteczność.
GUP wykonując zadania samorządu powiatu, kieruje się przede wszystkim służebną rolą Urzędu. Zasada służebności i pomocniczości jest realizowana zarówno wobec osób bezrobotnych i poszukujących pracy jak również pracodawców i innych partnerów rynku pracy.
Jesteśmy pierwszym powiatowym urzędem pracy w kraju, który wdrożył system zarządzania jakością i uzyskał Certyfikat Jakości ISO 9001 (21.03.2003 r.)
Redakcja podstrony
- Podmiot udostępniający informację
- BIP Gdański Urząd Pracy
- Pierwsza publikacja
- IntraCOM.pl Katowice 2020-09-17 10:54
- Aktualizacja publikacji
- Kunicki Krzysztof 2024-04-04 10:29
- Wytworzenie publikacji
- Iwaszkiewicz Łukasz 2024-04-04 10:29
- Zatwierdzenie
- Krzysztof Kunicki 2024-04-04 10:29